Car Builder Forums
IRL rides - Printable Version

+- Car Builder Forums (http://www.stuner.net/forums)
+-- Forum: Car Builder (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: General Discussion (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Thread: IRL rides (/showthread.php?tid=80)



RE: IRL rides - HeyDayJordan - 07-27-2015 07:06 PM

(07-27-2015 08:07 AM)gas23 Wrote:  I'm fine, I wasn't in the car. I got backed into by a much larger vehicle lol. Hopefully picking her up from the body shop thursday.

@gas23 Hope you're all fine bro. Same happened to me a few months back.

After a couple of days I decided that I didn't want to go through with this wide wheel project so I went in to Tazzy Tyres Moonah today & had them swapped over for some 17" XXR521.
Pic taken by the franchise owner "Beau".
[Image: 11800565_957851490953034_898625738899409...6krag0.jpg]
Took a couple of shots at Eastlands shopping mall.
[Image: DSC_0127_zpskm7mirrw.jpg]
[Image: DSC_0128_zpsxwwfbzuo.jpg]
Took a pic in Sorell & met up with Dad.
[Image: DSC_0129_zpsjn8gbpth.jpg]
Last shot with my Nikon D3300.
[Image: 11807389_1652125618356284_90252956600499...xzuz44.jpg]


RE: IRL rides - gred - 07-27-2015 10:53 PM

HeyDayJordan:oh thanks god,these steelies not only they are ugly as fuck,but looked totally dumb on your car lol,this looks much better,but i would personally change the color of middle,even though i think one or 2 inch smaller would be better,still,its ok

but ofc its your car,rightTongue


RE: IRL rides - Lone Ranger - 07-28-2015 01:17 AM

HDJ: Lower it immediately! Looks like a allroad vehicle or something!


RE: IRL rides - OMGahd - 07-28-2015 01:19 AM

give him some time


RE: IRL rides - YoDonny - 07-28-2015 04:09 AM

I say keep it at that height and go mudding lol


RE: IRL rides - Juucso - 07-28-2015 06:24 AM

Damn.. I was hyped about that build! Now it's meh for me Tongue Still looking good tho


RE: IRL rides - gas23 - 07-28-2015 09:29 AM

they look good definitely go for coils next!


RE: IRL rides - HeyDayJordan - 07-28-2015 11:45 AM

Yeah I know a guy down here with an Impreza with bolt-on flares. Was toing to try in on my car, but it would cost much more than what I can afford to get everything I need done to set it up. Will defs need some KSport or BC coils for her later on and maybe the factory color coded mirrors, USDM front indicators, then a JDM MintBlue 3 slot grille up front. Oh, & a proper blast pipe. & maybe a RoyalGrip wheel to match my 10" gear stick Tongue. & maybe a turbo?

& a new door...


RE: IRL rides - K's Garage - 07-28-2015 12:13 PM

Fix your door first before anything else lol.

I dunno what Tasmania's like for availability of parts for BJ's but you could probably pick a door shell up from a wreckers for like sub $100, prep it for paint yourself and you'd more than likely come out paying less than getting that one fixed


RE: IRL rides - Random_Psycho - 07-28-2015 12:30 PM

^plus good learning experience