Car Builder Forums
The Randomness thread - Printable Version

+- Car Builder Forums (http://www.stuner.net/forums)
+-- Forum: Car Builder (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: General Discussion (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Thread: The Randomness thread (/showthread.php?tid=502)



RE: The Randomness thread - Cooper - 02-28-2015 10:06 PM

gotta pay to play


RE: The Randomness thread - cardude323 - 02-28-2015 10:15 PM

thats so true coops! and vice versa works aswell


RE: The Randomness thread - gas23 - 03-01-2015 08:27 AM

yea car parts are expensive.. don't care though it'll all be worth it in the end


RE: The Randomness thread - Juucso - 03-02-2015 04:18 AM

BlaaaaahhH!! I have been trying to find good anime renders with no successes.. I can only wind 4:3 (example 1000x750px) images and not 16:9 (example 1600x900px).


RE: The Randomness thread - OMGahd - 03-02-2015 11:08 PM

[Image: qmeme_1425265220576_832-54f3d25cd9ef9.jpg]


RE: The Randomness thread - Cooper - 03-03-2015 06:08 PM

(03-02-2015 04:18 AM)Juucso Wrote:  BlaaaaahhH!! I have been trying to find good anime renders with no successes.. I can only wind 4:3 (example 1000x750px) images and not 16:9 (example 1600x900px).

doesn't sound like you're looking at renders. lol

http://ors-renders.animemeeting.com/


RE: The Randomness thread - Juucso - 03-12-2015 08:31 AM

I have been wanting a snake for a while (3years) for now. Do you guys any have one? Smile I have been thinking about ball python.


RE: The Randomness thread - K24_EE4 - 03-12-2015 10:06 AM

im not a fan of snakes.. IMO a good snake is a dead snake lol well unless its a garden snake or a black racer haha, i used to play with those as a kid. i feel the same with spiders lol

reptiles kinda just erk me, theyre not like cats and dogs. you cant tell what theyre going to do next, i feel like theyre random. with a dog or a cat you can tell if they are annoyed, mad, sad, happy.. lizards, snakes, and spiders i cant tell a difference lol


RE: The Randomness thread - Juucso - 03-12-2015 10:54 AM

(03-12-2015 10:06 AM)K24_EE4 Wrote:  im not a fan of snakes.. IMO a good snake is a dead snake lol well unless its a garden snake or a black racer haha, i used to play with those as a kid. i feel the same with spiders lol

reptiles kinda just erk me, theyre not like cats and dogs. you cant tell what theyre going to do next, i feel like theyre random. with a dog or a cat you can tell if they are annoyed, mad, sad, happy.. lizards, snakes, and spiders i cant tell a difference lol

Haha! I love snakes! I have seen one or two in a pet shop and they just look so cool! They are not pets who you can sleep or watch a movie.. Tongue I have always loved how snakes look. Actually dogs are more "dangerous" than snakes. Big Grin It's fun that most of people believe all snakes are straight from "Anaconda" movie.. Big Grin

I have cat and dog. U have any pets?


My dog Ropo

[Image: 5v0sqv.jpg]


And cat Hessu

[Image: 29qjw8y.jpg]


RE: The Randomness thread - Yung Petrol - 03-12-2015 03:35 PM

Snakes are great but I get a few of them in my backyard.

I wouldn't mind but usually it's the Eastern Brown Snake, and if they bite me or my dog it's not good since they're the second deadliest in the world.